sâmbătă, 5 septembrie 2009

Stand up comedy

My ass... Probabil de la Sainfeld incoace, toata lumea e curioasa de "stand up comedy"- normal ca si eu. Asa ca, marti, 01 septembrie am luat cu avant pionieresc curtea lu' Porto Arte (asta-i un birt dragut de la noi din urbe, cu terasa draguta pe malu' Begaului, cu muzica live, piese de teatru si diverse alte organizari de gen...), unde Dan Badea de la "Stand Up cafe HBO" avea shou de comedie.
Pentru ca am rezervat masa, si sou' incepea de la ora 21:30, ne-au spus ca trebe sa ajungem la 21. A inceput la 22. Organizare in cel mai pur stil romanesc.
 Cum la un moment dat spunea si nea' Glumetzu:

mi s-a parut a fi mai mult un "sit down tragedy". Din 2 ore cat a tinut, am ras aprox 10 minute. Ultimele 10 minute. Si asta, evident la glumele cu pizda, pula, sperma si cacat. La care au ras toti, ca daca radeam numa' io, iar imi puneam probleme... Si am mai zambit la glumele despre femeile car se fut cu italieni.
Din punctul meu de vedere, ma asteptam sa vad altceva. Dar fiind la inceput in Romania acest gen de spectacol tragico- umoristic, sa ii dam circumstante atenuante. Adica, cum inaintea unei glume sa spui: "asta-i pentru fete" sau "asta-i pentru baieti" sau: "asta e pentru toata lumea" si apoi sa vomiti ineptia. Ma gadeam ca e un spectacol cursiv, in care ala vorbeste, noi radem... Nu ca ne anunta de fiecare data pentru cine glumeste, ca si cand noi eram o ceata de dizabili mental...

Probabil voi mai incerca o singura data asa ceva... Da' nu foarte curand.

4 comentarii:

garcon carmen spunea...

Caline, dragul meu, intotdeauna te astepti la fff ...multe... esti constient de asta, nu?
nu zic ca ar fi ceva rau dar unele ' lucruri' trebuie sa le accepti ca atare:P

Neliniştitu' spunea...

Păi, dacă te uitai la haşbeo, vedeai aceleaşi aberaţii. Avantaju' fuse că ai avut masă rezervată. :))

dichtung spunea...

E o trupa fff tare de stand up comedy",nu stiu daca ai auzit,se numeste trupa Deko.Oamenii sunt talentati,zic eu.Ca sa te convingi,vezi filmuletele de pe youtube.

Papillon spunea...

in nici un caz nu o sa ma uit la glumitze pe You Tube ca sa ma conving ca unii glumesc bine. e treaba lor. eu ma voi duce la un spectacol. iar daca ii prind intr-o zi proasta, ghinionu' lor si al meu.

Cati sunteti, de unde, incotro?