luni, 18 ianuarie 2010

Rezumat

Intr-una din zilele in care mercurul din termometru nu mai stia unde sa coboare ca sa-i fie mai cald, printre sirurile de masini, ce se formasera pe ambele sensuri de mers spre casa de la munca, am vazut vreo 5 BMW- isti cu geamurile date jos, cu cotu' pe geam, fara ca in timpu' asta sa traga cu sarg de nervi dintr-o tigara. Si m-am intrebat: atat de cald e in masinile astea cu motoare puternice, ca la -10 incerci sa te racoresti?

Imi trimit pizde (mai ales) link-uri cu tot felu' de materiale scrise de minti luminate de pe net, si ma si anunta in prealabil: "uite unu' misogin!". (deduc din "tonul" scrisului lor ca imi spun: "asta ma, nu tu!"  Dupa care ridica nasu'-n sus, si se-ntorc si pleca, foarte mandre de ceea ce au facut: "uite, si eu stiu sa apreciez ce spune asta! Si eu stiu ca suratele mele e proaste- dar eu nu sunt!"). Cretinelor!

Am avut o "intalnire" cu una agatata de pe net, care mi-a repetat de 3 ori ca ea asa ceva n-a mai facut. Inca putin si-mi spunea si ca n-a pus gura in viata ei pe o pula. "pe cuvantul meu de penticostala! si sunt si virgina- pentru ca pana la 27 de ani nu am facut dragoste decat in cur".

Intr-o oarecare seara, am nimerit in mijlocul unei discutie. O pizdache de 23 de ani, imi explica cu foarte mult entuziasm cat de bine e sa citesti pentru ca: iti imbogatesti vocabularul, iti dezvolti imaginatia, iti largesti orizonturile, intr-o oarecare masura vei avea si o mai bogata cultura generala, cat e de deconectant, cat e de inaltator, si cate si mai cate... Am stat, am ascultat-o, si mi-am dat seama: atunci cand eu citeam Harap- Alb, nu pentru ca-mi facea o deosebita placere dar pentru ca ma obliga mama, ea nu era nascuta. Si de bine de rau, nu am ramas doar la Harap- Alb.

De ceva timp incoaie, adica de vreo 2 ani, ma simt salvatorul balenelor, leilor de mare, ursilor bruni, orcilor, in general al mamiferelor de talie mare. Toate uratele, balcazele si lalaile se tin dupa curu' meu de parca ar scrie pe el: "salvator de talie larga". Iar eu... ca un bun samaritean, le mai iau la pula, ca sa nu-si taie vena, si le spun ca e frumoase, si ele ma crede, si atunci ele se simte mai bine. Si uite asa, daca  voi muri maine, voi muri fara glorie, ca astia de la National Geographic nici macar un interviu nu mi-au luat, Discovery nici o poza nu mi-a facut, nici un premiu pentru pace n-am luat, nici macar ratatii de la Green Peace nu m-au acceptat cand am vrut sa-mi fac cont la ei pe site.
Iar dupa mine... potopu'. Cum grasele pe lume ne impresoara, si ne copleseste, devenind populatia preponderenta (ele nu va fi niciodata pe cale de disparitie, ci din contra- vor fi ca sobolanii in Australia) tot asa va creste si rata sinuciderilor, si a mortilor violente. Dar, vor fi multe altele care vor supravietui, pentru ca: "eu sunt grasa si frumoasa, si cine ma iubeste, ma iubeste si asa"!


10 comentarii:

amalian spunea...

super tare postul. da, imi place literatura. sunt o pizduta de 19 ani. nu ma intereseaza ce crezi de fizicul meu (nu mi-a spus nimeni ca sunt balena). imi place cum scrii. poza e facuta de tine? si daca da...spune-mi ca nu mai porti ochelarii aia

Papillon spunea...

ma crezi ca am ras, dupa ce am citit ce mi-ai scris? ca sa-ti raspund la toaaaate aceste "intrebari", cu o intrebare... caci pentru mai multe amanunte... vorbim!

amalian spunea...

stiu...m-am jucat prea mult cu fontul; aduc la normal maine - pana atunci incercati o lupa :D
asta am scris...si apropo da un zoom ca nu reusesc sa schimb fontul inca

vreauultimulloc spunea...

Ce sa zic, mai bine o grasa increzatoare decat una complexata. Dar oricum daca tot le mai fute cineva ele prind curaj. Asa ca pentru a ajuta specia femeiasca sa stea in limitele santatii, lasa-le sa se infometeze... de pula vreau sa zic. Selectia naturala a functionat mereu.

dichtung spunea...

pe cuvantul meu de penticostala!vaiii=))) kiar am ras la asta....

VanGhelie spunea...

in bmw-uri probabil putea prea tare a peste
penticostalele sunt divine - iti impart din dragostea pt domnu ...

Calin.Crainic spunea...

'tule curu' lor de penticostale!

Anonim spunea...

shi eu sunt grasa si urata, asha ca postul tau ma face sa ma simt prost.

Papillon spunea...

oricat ai fi de grasa si urata, pe tine nu te-am salvat. prost, n-ai cum sa te simti. cu toate astea, vad la tine pe blog ca esti chiar draguta. si ai o multime de oameni care ti-o spun. si ti-ar si arata-o, daca i-ai lasa...

Timea spunea...

Foarte faină postarea! Mi-a plăcut cum ai sărit de la un subiect la altul, şi totuşi... s-a legat!

Cati sunteti, de unde, incotro?