joi, 1 octombrie 2009

Culturist modest (?!)

Culturisti….astia sunt o specie aparte. Sport cu greutati am facut si eu, dar eu prefer sa spun ca practicam fitness. Culturismul e un sport (spunea un prieten bun), in care satisfactia personala e foarte mare. Si de regula, se bazeaza pe ceva: pe rezultate. Rezultate care se vad dupa o perioada destul de lunga…
Cei care practica culturismul sunt oameni care il fac pentru a se intretine in primul rand intr-o forma buna, pentru a arata bine. Si pe de alta parte ca muncesc la alta extrem de mult si din greu, ridicant tone la fiecare antrenament. Pentru asta, doar cuvinte de lauda.

Dar cand incepi sa te dezbraci in maieu si sa umbli infoiat ca un curcan pe trotuare, poate- poate lasa pisi in spate o dara de umezeala dupa ce trece pe langa tine, deja devii jalnic.

Sunt 3 feluri de practicanti ai acestiu sport:
1. Culturistii sportivii: Cei care arata bine, uimesc prin proportionalitate- ii vezi de la o posta ca sunt sportivi (umbla cat mai dezbracati pe starda);
2. Culturistii vrabiuta: sunt frumosi de la brau in sus, am vazut exemplare extreme de reusite chiar, dar care se sprijina pe doua picioare de codobatura (de regula umbla semi- dezbracati pe strada);
3. Culturistii modesti: Arata bine, (de putine ori extreme de bine), dar datorita faptului ca ei fac sport pentru propria placere fara a vrea sa demonstreze cuiva, ceva, stau cocosati de spate, adunati de ceafa, precum Cocosatul de la Notre Damme.

De specia nr. 3 as vrea sa ma leg acum, pentru ca eu nu-i pot intelege. Nu pot intelege cum sa te lupti cu dieta, cu kilogramele in greutate, cu tonele de greutate, cu suplimetele alimentare, dupa care, cand apar rezultatele, tu stai cocosat, ca… se vede ca faci sport, da’ tu de fapt nu vrei sa se vada…

2 comentarii:

somerio spunea...

si de ce ai avea ceva impotriva lor?
este alegerea lor...

poate sunt modesti, poate nu vor sa vada cineva ca ei trag de fiare... sau poate sunt tembeli... in oricare dintre situatiile de mai sus n-ar trebui sa ai ceva cu ei... fiecare procedeaza cum il duce pe el capu':)

Papillon spunea...

n-am impotriva lor. am impotriva prostiei, in general... pozitia cocosatului la mersul pe strada nu te face mai modest.

Cati sunteti, de unde, incotro?