miercuri, 14 octombrie 2009

Ridica-te si umbla!

De pe: http://calin-crainic.blogspot.com/ am luat urmatoarea postare, care mi se pare cat se poate de adevarata, asa ca duc acum o campanie de reinviare (ma simt un pic Cristos), poate, poate...

"Am asistat la primul deces intre bloguri.
Unul dintre blogurile pe care il citeam cu o foarte mare placere, dar care ma intrista de aproape fiecare data, blogul care uneori ma facea sa vad femeile cu alti ochi, care ma facea sa vad femeia prin ochii sensibilitatii ei, a murit. Adica... a fost sters. Mie unu' imi pare extrem de rau.
Imi place, si asta fac in ultima vreme- citesc multe postari a diferiti oameni. Si pot spune ca nu sunt impresionat de tot ce citesc. Ei, femeia asta m-a pus pe ganduri de atatea ori, a rasolit melancolia in mine de atatea ori- si nu prin postari siropoase de sa-ti tai vena cava, ci prin lucruri explicate atat de bine, de prezentari de situatii nu tocmai vesele atat de reale, incat, celor care nu ati cetit-o, sa va para rau. Mie, deja imi lipseste.
Daca vreodata vei publica o carte, mi-ar place sa fiu unul dintre cei care o primeste cu dedicatie.
Odihneasca-se in pace in universul "delete" al internetului."

http://doruldezid.wordpress.com/ blog de prapastie ambulanta

5 comentarii:

somerio spunea...

Deja m-ai facut curios...

pacat ca nu ni l-ai recomandat pe vremea cand inca exista... acum nu faci decat sa ne enervezi :))

Papillon spunea...

fratele meu alb... tot ce am io pe blogu meu, (adica referire la blogurile altora merita citit). alfel nu le-as pune/ promova. tu crezi ca io fac reclama tuturor...(completeaza cu ce vrei)

Bogdan spunea...

Poţi pune accent mai mult pe exprimarea greşită. Sunt mulţi bloggeri care una au în cap şi alta scriu pe blog, sau cel puţin eu nu prea le prin sensul şi ideile ... Dar, asta ar însemna ca tu să rezolvi problema asta la tine .. ori, e un paradox, pentru că prezentând nonsensuri nu ai cum să găseşti sensuri ... nici educaţie prin exemple nu poate crea o evoluţie ...
Blogul tău există, al meu la fel, dar rămâne o enigmă cum anume îl transformăm doar în informaţie utilă şi nu în carneţel de notiţe cum am fost învăţaţi.

doruldezid spunea...

bai bogdane, daca taceai, filozof cu blog ramaneai. sa mor io. ca sa ramanem in zona de truism pe care ai deschis-o.

chiarnaratoru' spunea...

bai Bogdane, io lupi moralisti, am vazut, si mi-e plin podu' de ei. tu ai citit-n pula mea ce-ai scris? imi povestesti mie de greseli de ortografie intr-un blog, iar tu le faci in 6 randuri? sau ei fi vreun Cristos al blogurilor/ blogarilor, menit sa-i aduca pe drumu' cel drept pe cei rataciti?

Cati sunteti, de unde, incotro?